Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 6 sierpnia 2013

Album dla malucha ma pierwszy rok życia

Trochę czasu mi zajęło przygotowanie tego albumu. 

Tym bardziej, że był to jeden z pierwszych albumów jakie robię. 

W środku 12 kart z papieru wizytówkowego. 

Każda karta na jeden miesiąc życia. 

A obok jakieś dodatki typu: moja rodzina, moje ulubione papu, itp. 


Metryczka wkładana do uzupełnienia przez rodziców. 









Trochę ostatnio mnie tu mało, ale mam remont i powoli pakuję moje scrapowe przydasie. 
Potem 2 tygodnie urlopu, więc sierpień raczej będzie ubogi w twórcze potwory. 

Dziękuję Wam bardzo, że chcecie tu do mnie zaglądać. 

Ściskam wszystkich i do (nie wiem jak szybkiego zobaczenia, usłyszenia). 

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Powodzenia przy remoncie i udanego urlopu życzę,a album prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. boski album :) powodzenia z remontem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny album! udanych wakacji Ci życzę i szybkiego końca remontu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze, delikatne piękności! :) Takie cudo trzeba szybko zapełnić zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno rodzice Filipka są zadowoleni z takiego cudeńka, a i kiedyś chłopczyk będzie cieszyć się nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jej! ten album jest fantastyczny! cudne dodatki i ozdoby i kolor przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyśmienity album wszystko w nim się miesci pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace tworzysz :)
    Zapraszam do mnie na słodkości ;)
    http://rybkazet31.blogspot.com/2013/08/candy-w-szufladzie-fki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam jaki koszt takiego albumu na zamówienie :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, proszę napisać do mnie na adziamar@poczta.onet.pl

      Usuń