Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 15 marca 2014

wiosna


Wiosna coraz bliżej i za oknem i w kalendarzu.

Taka moja wiosenna propozycja z motylami.






Wyzwania:

1. Zrobysama

Листівки за скетчами від Зроби Сам(А). Скетч #24. До 4-го квітня

do 27.03

2. Magiczna Kartka
Poczujmy wiosnę! - 3 owady latające (motyle, ważki, pszczoły, muszki...).
Bannerek do pobrania

do 25.03

3. Cupcake Inspirations



do 15.03

4. Rapakivi

 

do 16.03

Dziękuję Wam za odwiedziny i wspaniałe słowa.
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. such a beautiful card, amazing butterflies and colors
    thanks for sharing at cupcake inspirations

    Tina
    sweetie dt

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful Card! love the colors!
    Kissies.
    Sara
    Bee Happy Scrap
    http://beescrapbooking.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely gorgeous card! Love the contrast of the blue butterflies against the yellow! THanks for sharing it at Cupcake Inspirations this week!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i wiosenna :))
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna, wiosenna karteczka:) do tego motyle super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Taka radosna i wiosenna :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A! To tu jest to kółeczko z kartki z ptaszkami ;-)))) (oglądam "od końca"). Zapachniało mi wiosną!

    OdpowiedzUsuń