Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 19 listopada 2014

Artistic Inspirations #118 -Gold and Ivory

Ruszyło nowe wyzwanie na Artistic Inspirations.

Challenge #118 Anything Goes/Gold & Ivory

 Moja praca w kolorach złota i kości słoniowej prezentuje się tak. 

Wykorzystałam grafikę All Dressed Up.


Mało lubię kolor złoty, więc nie miałam za wiele elementów w tym kolorze. 
W tej kartce znajdziecie kwiatki, perły złote i sznurek, choć za bardzo nie widać na tych zdjęciach.


Dodałam nieco przeźroczystego brokatu na skrzydła, aby nadać anielskości dziewczynce.



Sponsorami w tym wyzwaniu są Karleigh Sue oraz All Dressed Up.

Serdecznie Was zapraszam do udziału w wyzwaniu. 

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. 

 Pozdrawiam.

3 komentarze: