Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 15 listopada 2014

ciągną, ciągną sanie...

Saniami na święta.

Kolejna świąteczna propozycja.







Wyzwania:

1. Anna' Scrap

http://anna-scraps.blogspot.com/2014/10/50.html 
do 16.11

2. Projekt Wagi Ciężkiej

BANEREK DO POBRANIA
 do 15.11

3. Kartkowe ABC

http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-23-w-jak-warstwy.html
do 24.11

8 komentarzy:

  1. a jest gdzies wyzwanie z gwaizdkami- te gwiazdeczki mnie zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC. Sporo warstw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Чудесная!!! А какие цвета мммм =)
    Спасибо большое от Anna'Scrap за участие ;) Нам очень приятно! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza, zimowa praca :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Bardzo podobają mi się kolory na tej kartce!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń