Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Dla babci - odkrycie nr 2 inspiracja dla Digi Scrap

Dzień Babci już był, ale ja jeszcze mam jedną kartkę do pokazania.

Kartka powstała z papierów DCWV. Papier z wzorem ma jeszcze błyszczące

wzory, mam nadzieję, że widać je na zdjęciu.

Niestety wieczorne zdjęcia nie najlepiej pokazują to, ale pocieszam się, że dzień się wydłuża i

będzie lepiej. Wykorzystałam ponownie grafikę

Cudownej Babci autorstwa Puchilinki.


Kwiatki własnej roboty, w środek wkleiłam kryształki, z arkuszu 

Dazzling Resin Jewel Self Adhesive Sheet-Pink.




Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

1 komentarz: