Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 5 czerwca 2015

Czek na powitanie - inspiracja dla Papelia

Witam serdecznie wszystkich czytelników blogu Papelia

Dzisiaj moja premiera jako członkini zespołu Papelii.

Chciałam Wam pokazać też premierowo całkiem nowy pomysł. 

Nie wiem czy jestem pionierem, ale nigdzie wcześniej 

takiego pomysłu nie widziałam. 

Otóż miałam za zadanie ostatnio przygotować czek na ślub. 

Ponieważ goście weselni chcieli wręczyć pewną sumę pieniędzy, 

ale bezgotówkowo zaproponowali przygotowanie czeku w formacie A4.   

I oto co im zaproponowałam jako wytwór:













Do wykonania czeku idealnie wpasowały się tekturki DEKOR DF03, 

które pokryłam białym pudrem do embossingu.  

Tekturka DEKOR DF03 (2szt)

Mniejszy format tekturki, również pokrytej pudrem wykorzystałam na kopercie, 

do której zostanie włożony czek. 

Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja praca. 

Zachęcam do kupowania ego Dekoru - jest idealny do klasycznych prac, 

ślubnych, albumowych i tym podobnych.

Wyzwania:

Craft and You



Scrap Cafe



Digital Paper


do 12.06


Pozdrawiam słonecznie

Agata - Adziamar

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i piękne wykonanie :) też się jeszcze nie spotkałam z takim czekiem, ale jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Nie spotkałam sie dotąd z wręczaniem czeku nowożeńcom ;) Pięknie i gustownie go wykonałaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysl! Ten czek jest zupełnie irracjonalny, ale dlaczego nie? Mnie sie bardzo podoba takie wreczenie kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł i piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper - zapraszamy ponownie :)
    Sezon wakacyjny był wolny od wyzwań - niebawem wracamy z kolejnym !
    Zapraszamy do wspólnej zabawy :) Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń