Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 21 marca 2016

Filigranki inspiracja - motyli ciąg dalszy

Witajcie serdecznie.

Idąc za ciosem ostatniego naszego wyzwania przygotowałam kolejną pracę z motylami.

Tym razem bardziej słoneczną.

Pracę przygotowałam na filigrankowych papierach.

Pobawiłam się nieco mediami, stemple, tusze, gesso, pasta strukturalna, pastele olejne

i taki oto wyszedł efekt. 




Ramkę przeznaczyłam na słońce, pokryłam ją gesso z małymi kulkami, które nadają fajną strukturę, 

posypałam żółtym brokatem, a na koniec jeszcze maznęłam żółtą perłową farbą. 

Nie mogłam się oprzeć, aby nie przykleić kilku płatków srebrnych, aby bardziej 

to moje słońce błyszczało. 






Produkty ze sklepu Filigranki:

Odważny Debiut szary- ZESTAW Tekturka RAMKA 2  Tekturka FLORA 16

Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml 

Dziękuję serdecznie za uwagę i pozdrawiam. 

Agata 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz