Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 4 marca 2016

Filigranki wyzwanie pod hasłem "Chwile ulotne ja motyle..."


Cześć wszystkim.

Dzisiaj chciałam Wa pokazać moją najnowszą pracę na kolejne wyzwanie Filigranek

pod hasłem "Chwile ulotne ja motyle..."

Temat lekki, łatwy i ulotny. Interpretacja tematu dowolna.

Format pracy do zgłoszenia też dowolny.

Tym razem przygotowałam pracę mediową (choć nie wiem czy tak mogę ją nazwać,

bo ostatnio sobie poczytałam różne wypowiedzi na temat tego co jest pracą mediową,

a co niektórzy sądzą, że nie jest), ale w związku z tym, że użyłam tu kilku różnych

produktów takich jak: tusze, pastele olejne, żel medium, to uznaję ją za taką :) .

Stemple od Finnabair świetnie mi się wpasowały do tego tematu.

adziamar Agata Seńko

Tak sobie pomyślałam, że użycie Brokatu hologramowego z 13 Arts

fajnie podkreśli moje motyle i nada im pewnej lekkości. 

Czarną kredką pastelową podkreśliłam kształt motyli. 



Chciałam Wam powiedzieć, że Filigrankowe tekturki pięknie się pokrywa 

pastelami olejnymi, kolory pozostają żywe. 






Praca jest bardzo kolorowa. I mam takie wrażenie, że jest optymistyczna. 

Ale do każdego należy jego osobisty odbiór. 

Produkty ze sklepu użyte:

Odważny Debiut brąz 05 Tekturka RAMKA 15

Niemniej jednak mam nadzieję, że moją pracą zachęcę Was do udziału w tym naszym

najnowszym wyzwaniu. Temat pozostawia szerokie pole do popisu. 

Zapraszam serdecznie


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz