Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 9 marca 2016

kartka dla chłopaka na 18-tkę - inspiracja dla Sisterhood of Crafters


Cześć wszystkim. 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją najnowszą inspirację na wyzwanie 

na blogu The Sisterhood of Crafters, które dzisiaj ruszyło. 

adziamar, Agata Seńko

Tematem wyzwania jest użycie wykrojnika lub dziurkacza. 

Oto kartka dla chłopaka na 18-tkę ofiarowana w pudełku. 


Tutaj szczegóły pracy.

Swego czasu udało mi się upolować karty z takimi fajnymi kobietkami,

które super się wpisują w takie męskie kartki. 


Tutaj pudełko. 












Serdecznie Was zapraszam do udziału w najnowszym wyzwaniu 

na blogu The Sisterhood of Crafters. 

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam





3 komentarze: