Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Mixed media transparentny tag z trybami dla Samantha K

Cześć wszystkim.

Jak tam dzisiejsze nastroje? Brzuchy najedzone?

Głowy zlane? U nas na szczęście drugi dzień świąt nieco pogodniejszy

niż pierwszy - przede wszystkim nie pada i to jest piękne.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać pracę mediową

jaką wykonałam na inspirację dla Samanthy K - moja nowa przygoda

ze wspaniałymi produktami z MDF.

Świetna zabawa w mediowanie. 

Do zrobienia tego taga wykorzystałam folię przeźroczystą, następnie na kalce

odbiłam stempel i użyłam białego pudru do embossingu.

Folię również ostemplowałam - tym razem czarnym tuszem.

Bardzo jestem zadowolona z osiągniętego efektu.




Produkty użyte od Samantha K:



Dziękuję za uwagę i odwiedziny.

Pozdrawiam serdecznie

Agata Seńko (adziamar)

1 komentarz: